A haza minden előtt

"Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!" Szálasi Ferenc

Utolsó kommentek

  • Kittybacsi: Hát... ez szánalmas... (2010.06.03. 08:50) Hazafiak
  • cérna: jó a szöveg............................. .........................túri............................... (2007.09.27. 18:58) Változás
  • HunCsaba: Köszi. De ehhez nem találtam idevaló képet. De az előtte lévőhöz illusztráltam. Mivel tegnap kettő... (2007.09.04. 13:55) állatkert
  • T.Tamás: Még valami Csabi!Amit beszéltünk:NA EZT A MESÉT ILLUSZTRÁLD KÉPEKKEL hahahaha:-)))))))))))))))))))... (2007.09.04. 10:24) állatkert
  • T.Tamás: Loooooool.Ez nagyon bejött!Igazi tanmese. (2007.09.04. 10:21) állatkert
  • tóth tamás: Na csaba most bebuktál!méghogy keménykedek?Eddig kesztyűs kézzel bántunk veled,de most jön az igaz... (2007.08.29. 20:47) Rajongóim
  • kistade: Mocskos média.... Gyerünk Magyar Gárda ! (2007.08.25. 18:50) Magyar Gárda, és cigányterror
  • kistade: sok paraszt zsidó köcsög aki itt Sanyit szidja ! Nem is vagytok igazi magyarok, ÉS ÉN IS SZERETNÉM... (2007.08.23. 10:18) Erdély
  • HunCsaba: Köszönöm szépen a nyelvtani tanácsokat, majd egyszer elolvasnék egy általad írott olvasmányt. Na d... (2007.08.22. 20:34) Hazaárulók
  • RoFä: Testvér (vagyis öcsi :), a magyarirtás az biza rövid i. Biztos elütés volt. (Amúgy a szebb jövőt h... (2007.08.22. 18:24) Hazaárulók
  • Utolsó 20

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rajongóim

2007.08.29. 12:33 | HunCsaba | 1 komment

Kitartás Testvéreim!

Az a baj, hogy nagyon semmi nem jut most hirtelen az eszembe, de ahogy telik az idő, azért gyarapodni fog a mondatok száma ma is. Egy hete csak folyamatosan dolgozok, ami vasárnap estig el is tart, habár ezt magamnak köszönhetem, ugyanis összeszedtem -28 órát, amit köteles vagyok ledolgozni. Szabim se maradt, csak egy. Egy nap szabi és még csak augusztus van. Meg fogok őrülni. Vagy sztahanovista leszek, és akkor majd kapom szépen a kitüntetéseket. Munka hőse, meg ilyenek. Csodálatos lesz. A tököm tele van, mivel másfél hete nem piáltam, és ugye vasárnapig még biztosan nem fogok. Ebbe tényleg beleőrülök. Ha már így a munkáról kezdtem el beszélni, meg kell említsek két munkatársamat, akik rendszeres olvasóim(meg rajongóim), és a múltkor felhánytorgatták nekem, hogy milyen szemét vagyok, hogy olvastatom velük a blogomat, közben őket meg le se szarom. Na tessék. Ja meg azért is említem meg őket, mert az egyik a csoportvezetőm, és nem akarok genny melót csinálni, remélem ezt is olvasod Tamás. Ha már sztahanov leszek, nem árt akkor már egy kicsit nyalni sem. Pfuj. A sok szemét. Hányingerem van az ilyen segg- és talpnyaló buzerátorokból. Majdhogynem mindenki előtt lecidázza a főnöke cerkáját. Az ilyeneket szépen összegyűjteném, oszt kivinném őket a szaharába kutat fúrni. Na ott nyaljatok köcsögök! Olyan száraz lesz a nyelvetek, hogy a homokot fogjátok nyalni. Hehe. Visszatérve, a másik rajongóm bizonyos K. F., aki bevallottan nbh-s, és azért dolgozik ott ahol én, hogy folyamatosan tudjon jelentést készíteni rólam a fentieknek. Csak nem tudja még, hogy én teljesen inkognítóban vagyok, és soha nem az vagyok akinek látszok. Amúgy nagy vicckirály. Egyik este elkezdtük egymást dobálni viccekkel. Körülbelül százötven viccet akartam neki elmesélni, de  mindet ismeerte. A hajam égnek állt volna, ha lett volna, de mivel nem volt, így csak magamban dühöngtem, és törtem a fejem, hátha tudok egy általa nem ismert viccet, és akkor császár leszek. Persze ez nem jött össze, nem is jöhetett, mivel K.F. kocsmárosként vállalt tevékeny szerepet, így minden marhaság, agyroncsoló sületlenség, ami kis hazánkban elhangzott, az előbb vagy utóbb(inkább előbb) eljutott a fülébe. Tehát ez reménytelen. T. T. a csoportvezetőm. Róla csak annyit, hogy keménykedne, de nem áll jól neki. Lenyomtam combszkanderben is. Na jó azért egyszer(párszor) jó góréhoz méltóan kihúzott a szarból, még kezdő náderos voltam, amikor elkúrtam egy cikkszámot. Majdnem. Sikerült megmenteni, hogy csak 50%-os selejt legyen. Hű. Azért ez is kibaszott sok. Igaz aztán vagy két hétig gyakoroltatta azt velem, de nem fogott ki rajtam, mert ő nem tudta, hogy én tudom, hogyha elkúrom, akkor utána én fogom csinálni egy ideig. Értitek? Szándékosan csesztem el, hogy jó melóm legyen egy ideig. Na jó ez nem igaz, csak K.F. kedves nbh-s barátomat próbálom megtéveszteni. Na most már abbahagyom, mert tényleg csicskának fogok tűnni, aki így próbál jobb pozícióba kerülni. Aztán mehetek én is a szaharába homokot nyalni. Ja, és még annyit. K. F. azt hiszi, hogy ő figyel engem, de valójában ez fordítva van. Ugyanis ő hamarabb került a céghez pár nappal, tehát én mentem utána, meg én most ott lakok, ahol ő lakott előtte. Ugyanabban a lakásban. Minden ujjlenyomat, dns minta a kezünkben(na nem szó szerint) van. Úgyhogy F. vigyázz!!!! Most egy kis komolyabb hangvétel. Nyilván hallottátok, hogy újabb profi sportoló hunyt el. Antonio Puertát 22 évesen érte utól a végzet. Nyilván sokan gondoljátok, hogy a telepumpált szerektől halnak meg ilyen gyakran profi sportolók. Sajnos ebben van is igazság. Azt az óriási tempót, amit éveken keresztül véghezvisznek, képtelenség erőnléti edzéssel teljesíteni. És, hogy ez a sok haláleset után is miért történik még mindig ugyanúgy?? Azért, mert azoknak az"embereknek"(inkább állatok) fontosabb dollármilliárdjaik növekedése, mint egy általuk csak rabszolgaként tartott fiatalember halála. És ez sajnos nem is fog változni. Ennyit szerettem volna még hozzátenni. Vigyázzon magára mindenki, mert az élet fontosabb, mint a pénz.

Szebb Jövőt Testvéreim!                              Csaba a Hun

A bejegyzés trackback címe:

https://huncsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr48151978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tóth tamás 2007.08.29. 20:47:28

Na csaba most bebuktál!méghogy keménykedek?Eddig kesztyűs kézzel bántunk veled,de most jön az igazi keménység:-)és nem kell a szaharába menni,itt is meleged lesz,megígérem:-)))))))))
süti beállítások módosítása