A haza minden előtt

"Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!" Szálasi Ferenc

Utolsó kommentek

  • Kittybacsi: Hát... ez szánalmas... (2010.06.03. 08:50) Hazafiak
  • cérna: jó a szöveg............................. .........................túri............................... (2007.09.27. 18:58) Változás
  • HunCsaba: Köszi. De ehhez nem találtam idevaló képet. De az előtte lévőhöz illusztráltam. Mivel tegnap kettő... (2007.09.04. 13:55) állatkert
  • T.Tamás: Még valami Csabi!Amit beszéltünk:NA EZT A MESÉT ILLUSZTRÁLD KÉPEKKEL hahahaha:-)))))))))))))))))))... (2007.09.04. 10:24) állatkert
  • T.Tamás: Loooooool.Ez nagyon bejött!Igazi tanmese. (2007.09.04. 10:21) állatkert
  • tóth tamás: Na csaba most bebuktál!méghogy keménykedek?Eddig kesztyűs kézzel bántunk veled,de most jön az igaz... (2007.08.29. 20:47) Rajongóim
  • kistade: Mocskos média.... Gyerünk Magyar Gárda ! (2007.08.25. 18:50) Magyar Gárda, és cigányterror
  • kistade: sok paraszt zsidó köcsög aki itt Sanyit szidja ! Nem is vagytok igazi magyarok, ÉS ÉN IS SZERETNÉM... (2007.08.23. 10:18) Erdély
  • HunCsaba: Köszönöm szépen a nyelvtani tanácsokat, majd egyszer elolvasnék egy általad írott olvasmányt. Na d... (2007.08.22. 20:34) Hazaárulók
  • RoFä: Testvér (vagyis öcsi :), a magyarirtás az biza rövid i. Biztos elütés volt. (Amúgy a szebb jövőt h... (2007.08.22. 18:24) Hazaárulók
  • Utolsó 20

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

dickós szar

2007.09.03. 17:23 | HunCsaba | Szólj hozzá!

Kitartás!

Tegnap nem írtam, mert a szombat este fáradalmait hevertem ki, majd 6-ra mentem dolgozni. Hú. Az elején kicsit szédelegtem, de aztán kitisztult a fejem, úgyhogy nem volt se okádás se összeesés. Most nézem az iwiwet, végre meg lehet keresni engemet is. Állítólag ezek a buzik úgy tiltakoznak, a nemzeti erők ellen, hogyha egy nyilvánvalóan radikális személynek, vagy klubnak beütötted a nevét nem dobott ki semmit. Kipróbáltam valóban így volt, de ami legkeményebb, hogy nem csak engem nem talált, hanem az összes ismerősömet bojkottálta. Na de most már ismét megtalálható vagyok mások számára. Sőt. Beütöttem a nevemet, és kidobott 10 Túri Csabát. Egy éve még csak ketten voltunk. Van Szegedről kettő, Vásárhelyről, meg Csongrádról. Majd az összes itt lakik. Komolyan mondom kérvényezni fogom, hogy kereszteljék át a megyét T. CS megyére. Amúgy ez az iwiw kibaszott nagy találmány. Tudom, hogy külföldi mintára készült, de akkor is hatalmas. Régen elmentem csajozni, úgy búcsúztunk egymástól, hogy van e telefonod, és ha igen megadod e?? Most?? Mindenkinek van telefonja minimum kettő, ezt a kérdés már senki nem teszi föl. Hanem, hogy fent vagy e az iwiwen. Telnek az idők. Nekem is a 700 ismerősöm közül majd 40-50 csajom volt, vagy legalábbis volt vele valami. Na igen, most egy kicsit fényezem magmam. Találtam eg fasza képet. Nagyon jól nézzétek meg. Ilyen csicska droid buzikkal van tele az ország. Most őszintén, ezek mi hasznára vannak a társadalomnak? Hányingerem van a diszkótól. Pedig megosztom én veletek titkomat. Régen bizony jártam én is. Csak hát van akinek megjön az esze(hát ezeknek biztos nem fog), van aki marad a tücctüccnél. Hát gyönyörű az a cumi a szádba haver. Ez tutira bejön a csajoknál. Hát még az hogy filctollal összefirkálod azt az amúgy is ortopéd kinézetű pofádat.De azért ott a háttérben herripotter is nyomja a zsugát. Nem tudom milyen szórakozóhelyre engednek be ilyen majmokat. Vagy lehet valamelyik kisegítő iskola farsangi bulijába csöppentünk bele. Hú, erről jut eszembe. Szombat este ültem O. haverommal a városházánál ami nyílt új hely az új lakóház sarkán. Nézem, jön egy kb. 10 fős csoport az egyetem felől. És igen, jöttek a mi kis zsenijeink. Az egyik makler kezében bömböl az mp3 lejátszó. kiszökhettek vajon?? Vagy ezeket ki merik engedni a városba az emberek közé??? Haverom egyik haverjának az anyja ott dolgozik tanítóként. Hát mesélt egy-két sztorit. Ezerk a vadbarmok tán folyamatosan dugnak bent, de általában fiú a fiúval. Őrület. Ezeket is le kéne lőni. Azért tényleg meg lehet figyelni egy-két dickós köcsög mennyire beleéli magát ebbe a dromedártáncba. Torzulnak a fejek, és amilyen grimaszokat vágnak, mintha erőlködnének, hogy tökéletesre sikeredjen a mozdulatsor. Röhej az egész. Hát a júdapest parádét is fölrobbantanám. Nagy veszteség nem érné országunkat. Na de ez csak egy álom, mert míg a normális ember, aki tényleg a zenének nevezett zenét hallgatja, vagy hallgatná, addig sorra nyílnak meg a teknószartól üvöltő dickók, normális szórakozóhelyet meg már nem is igen találni. Én is, hogyha el megyek inni, mert el szoktam, ne gondoljátok, hogy szórakozni megyek. Elmegyek, berúgok a kocsmában, aztán hazamegyek. Mert én nem teszem be a lábam ezekbe a szutyok helyekre. Havonta kéthavonta eljutok egy nemzeti rockkoncertre, és azokat be kell osztani. Na de azok olyan bulik, amit az ember józanul is szeretne. Most nem akarok az én műfajom mellett beszélni, de tényleg ott szól a zene. Semmi pléjbek, semmi hakni, semmi számítógép, hanem az ember, és a hangszer. Ahogy azt annak idején kitalálták. Amúgy jó csak nature is berúgni. Most sikerült. Megittam jó pár üveg sört, de mintha kólát vagy szódát nyeltem volna, úgyhogy úgy döntöttünk O. barátommal, hogy megspékeljük a menüt egy kis röviddel. Bolyhos ágyas pálinka lett a szerencsés nyertes. Igaz a második visszkívánkozott, én meg vissza is engedtem. Amúgy nem rúgtam be nagyon durván, de az kijött. Utána persze folytattam az ivászatot. Jó volt. Szerintem péntek lesz a következő. Jiháááááá.

 

Szebb Jövőt!                                      Csaba a Hun

A bejegyzés trackback címe:

https://huncsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr45156523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása