A haza minden előtt

"Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!" Szálasi Ferenc

Utolsó kommentek

  • Kittybacsi: Hát... ez szánalmas... (2010.06.03. 08:50) Hazafiak
  • cérna: jó a szöveg............................. .........................túri............................... (2007.09.27. 18:58) Változás
  • HunCsaba: Köszi. De ehhez nem találtam idevaló képet. De az előtte lévőhöz illusztráltam. Mivel tegnap kettő... (2007.09.04. 13:55) állatkert
  • T.Tamás: Még valami Csabi!Amit beszéltünk:NA EZT A MESÉT ILLUSZTRÁLD KÉPEKKEL hahahaha:-)))))))))))))))))))... (2007.09.04. 10:24) állatkert
  • T.Tamás: Loooooool.Ez nagyon bejött!Igazi tanmese. (2007.09.04. 10:21) állatkert
  • tóth tamás: Na csaba most bebuktál!méghogy keménykedek?Eddig kesztyűs kézzel bántunk veled,de most jön az igaz... (2007.08.29. 20:47) Rajongóim
  • kistade: Mocskos média.... Gyerünk Magyar Gárda ! (2007.08.25. 18:50) Magyar Gárda, és cigányterror
  • kistade: sok paraszt zsidó köcsög aki itt Sanyit szidja ! Nem is vagytok igazi magyarok, ÉS ÉN IS SZERETNÉM... (2007.08.23. 10:18) Erdély
  • HunCsaba: Köszönöm szépen a nyelvtani tanácsokat, majd egyszer elolvasnék egy általad írott olvasmányt. Na d... (2007.08.22. 20:34) Hazaárulók
  • RoFä: Testvér (vagyis öcsi :), a magyarirtás az biza rövid i. Biztos elütés volt. (Amúgy a szebb jövőt h... (2007.08.22. 18:24) Hazaárulók
  • Utolsó 20

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

harmadik rész

2007.08.02. 15:11 | HunCsaba | 1 komment

Kitartás Testvérek!

Látom olvasgatjátok. Helyes. Próbálgatom élvezetesebbé tenni ezt a portált, hogy mutatósabb legyen, de, hogy emberi formája legyen, még pár nap, hét szükségeltetik. Türelmet kérek! Addig olvassátok a sok baromságomat, és véleménynyilvánításomat(ezmár nem baromság). Említettem tegnap, hogy elvonási tünetek jelentkeztek másfél heti józan élet után. Na ennek tegnap véget vetettem. Az egész kezdődött, hogy elmentünk focizni a vasasra. Sikerült egyszer egy egészségeset belerúgnom a labdába, ami önállósódott, és kirepült a pályáról a vele merőlegesen álló utcára. Már ugrattam is ki a kerítésen, de a labdát sehol nem találtam. Ekkor már éreztem a bajt. És igen. Felfedeztem a pályához legközelebb lévő ház előkertecskéjében. Szépen becsöngettem, kijött a fószer, én meg illedelmesen megkértem(igen, nem csak bunkó tudok lenni), hogy szolgáltassa már vissza a játékszert. Erre ő,ilyet nyögött, hogy került az oda. Ember, hát véletlen berepült. Biztos direkt szemétkedett, mert nem hinném, hogy én voltam az első aki berepített egy focilabdát hozzája. Aztán már biztossá vált bennem, hogy ez az ember szemétkedni próbál, de bennem emberére akadt. Amúgy egy leélt 50-60 éves pártiskolában nevelkedett rohadt komcsi faszkalap volt. De úgy voltam vele, előbb adja ki a labdát, aztán majd diskurálunk. "Hát a labdának nincsen szárnya, hogy repült ez ide be?". Hát egy kis segítséggel, mert belerúgtam, de ha visszaadja a labdát, már itt se vagyok. Nagy duzzogva kiadta, na ekkor megmutattam neki valós arcomat. Mi a faszt képzelsz te magadról(egyből letegeztem a rohadtat, nem éreztem, hogy meg kellene adni egy ilyen szemétnek a tiszteletet)? Véletlen berepül egy labda, de te már rendőrt hívnál te buzi??? Hogy én mit képzelek magamról. Anyád. Aszongya építsek nagyobb kerítést. Ééééénn? Ott van a buzi möszöpös polgármester haverod. Majd az. Szemét vagyok. Jó. Te meg egy rohadt vörös fasszopó geci. Melyik a jobb?  Aztán inkább mentem vissza focizni, mert végülis ezért jöttünk. Cs(ÁVÓ)kám odajött a kerítéshez és kukucskált befele, hátha majd én megijedek a nagyon csúnya nézésétől. Hihető. Direkt arra rúgtam a labdát, hogy odamehessek. Ilyet szól, hogy én ezt nagyon meg fogom bánni? Mit???? Hogy berepült a labda? Vagy hogy leugattalak? Húzzál vissza a putridba és táncolj fletó zenéjére te köcsög!!! Na aztán elkezdtünk végre focizni, és mit ad Isten, el kezdte gyűjteni a szomszédokat, a haverokat a kerítéshez. Óóóó! Mily bátor cselekedet. Aztán azok is csúnyán néztek rám. 3-an voltak amúgy. Ennyi haverja lehet a buzinak? Vagy lehet egy közeli kocsmában toborzott embereket ingyen fröccsért halálos nézésre. Körülbelül 5-10 percig állhattak ott mire megunták és mentek a dolgukra. Hát, mit mondjak, nem tudtam az éjszaka aludni. Nem hát, mivel nem is voltam otthon. Gyerünk inni, rögtön foci után. Pár sör lement, zárt az ivó, gyerünk a következőbe. Ott már szúrtak. Egy cigányféle a tulaja annak a kocsmának. Pont ott volt, mankóval(már vagy 3 éve mankózik, valaki jól helyre tehette). Szóval szúrtak, pont a MÖM-címeres pólóban voltam. Mintha horogkereszt lett volna a homlokomra tetoválva. Leszartam, inkább leültünk inni, majd ugye pár sör után mentem a kötelező pisilésemre. Kifele jövet elémáll ez a buzi, és azt mondja, hogy panasz volt rám 2 hónapja kb., csak azóta nem látott és nem tudott rám szólni. Mi a bajod????? Állítólag én bele iszogattam a vendégek italába és ezért szóltak neki. Úristen! Mondom ezt te se gondolod komolyan. Megvan a videófelvétel, és tud hívni embereket, akik tanúsítják, hogy én a másik italát iszom. Amúgy hozzáteszem, ritkán járok ide, szombatonként régi cimboráim szoktak itt inni, és ekkor meglátogatom őket, de szinte csak ők szoktak ott lenni, meg a 13-14 éves kis festett hajú buzi suhancok, akik kólát isznak. Na mármost, én kólát nem iszok nyilvános helyen, a haver italába meg nem iszok bele, hacsak nem kínál meg, hogy nyalj bele az unicumomba. Rögtön levettem amúgy a szitut. Nem tetszett a cigánynak a pólóm, és az ezzel járó nézet. Mondtam neki ha valamit akarsz hozzad ide a felvételt!! Erre annyit mondott, akkor ilyen többé ne forduljon már elő! Na igen. Amikor már tárgyi bizonyítékot kértem(ami állítólag van), egyből terelt. Mondtam neki, biztos nem fog ilyen többet előfordulni, mert ide többet be nem teszem a lábam. Leültem megittam a maradék sörömet és mondtam a többieknek, hogy gyerünk. Átmentünk a harmadik kocsmába ott még ittunk, de már csak 2-en maradtunk a 9-ből. Itt már semmi érdemleges nem történt, csak egy picit leittasodtam. Azért már hiányzott. Szabin vagyok már fél hete(kötelező leállás), és egy kortyot sem ittam, meg úgy egyáltalán nem voltam sehol. Na ez tarthatatlan. Most olvasom, Székelyudvarhelyen az Emlékezés Parkban cigányok terrorizálják a turistákat. Kéregetnek a szemetek. Mint a Mars téren Szegeden. Rád tapadnak és addig nem mennek el, amíg nem adsz nekik, vagy rájuk nem ijesztesz. Nálam is próbálkozott egy cigánykurva. Adjak már neki. Takarodjál dolgozni te köcsög!!!! De ő nem tud mert rokkant. Hát akkor oszd be a rokkantnyugdíjat, mert ha valóban az vagy, úgyse hagyod ki a lehetőséget, hogy bemenj a városházára, és kérjed. Ja és még én vagyok a rohadék mert nem adok egy ilyen mocsoknak. Mondom gyorsan menj el mert alád rúgok te ribanc!! Pont valami másnapos állapotomban voltam és vártam a buszt, hogy végre hazajöhessek. Na most ez megy Székelyudvarhelyen is. Kérsz egy kis alamizsnát??? Nesze, egy játék. Csak húzd ki bátran azt a pöcköt, aztán szaladj vele haza, majd dobáld a falhoz!! Hehe! A kurva anyátokat! Az a legnagyobb baj, hogy nem csak ezek a fekák csinálják ezt. sajnos magyarok is. Balatonfüreden láttam egyszer, egy kislány furulyázott(asszem az volt, annyira nem értek a hangszerekhez), de nagyon szépen játszott, kapott is jó pár forintot, majd egyszercsak egy kicsit abbahagyta, hogy pihenjen, erre jött az anjya hátulról, hogy mit képzelsz magadról, folytassad, közben benyelte a zsetont. Ez jó pár éve történt, még jó gyerek voltam, de most biztos odamennék, oszt jól felpofoznám. A saját gyermekét dolgoztatja, majd gondolom a pénzből megy vedelni szutyok.Az a baj, hogy a kéregetők közül, már nem lehet kiszűrni azt, aki valójában rászorul, és saját hibáján kívül került ebbe  a helyzetbe. Ja és ezek az álnyomorékok még elzavarják a valósan rászorulókat, hogy mit képzelsz magadról, ez az én helyem!!! Persze. Polgármesterbácsi külön neked macskaköveztette le az utcát, hogy ki ne kopjon a térded, miközben koldulsz te mocsok. Ezeknek se ártana egy-két pofon. Na virtuálisan már jó párat kiosztottam, tényleg nem ártana némelyiket meglepni egy kis ajándékkal. Na jól fel isbasztam magamat. Levezetem egy kis kajával. Már így is rám jött egy kis tekintély, de sömmi jelentősége nincs. Holnap ugyanitt ugyanekkor. Szebb Jövőt Testvérek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://huncsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6130826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HunCsaba 2007.08.02. 20:34:51

Na hát én szóljak hozzá?
süti beállítások módosítása