A haza minden előtt

"Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!" Szálasi Ferenc

Utolsó kommentek

  • Kittybacsi: Hát... ez szánalmas... (2010.06.03. 08:50) Hazafiak
  • cérna: jó a szöveg............................. .........................túri............................... (2007.09.27. 18:58) Változás
  • HunCsaba: Köszi. De ehhez nem találtam idevaló képet. De az előtte lévőhöz illusztráltam. Mivel tegnap kettő... (2007.09.04. 13:55) állatkert
  • T.Tamás: Még valami Csabi!Amit beszéltünk:NA EZT A MESÉT ILLUSZTRÁLD KÉPEKKEL hahahaha:-)))))))))))))))))))... (2007.09.04. 10:24) állatkert
  • T.Tamás: Loooooool.Ez nagyon bejött!Igazi tanmese. (2007.09.04. 10:21) állatkert
  • tóth tamás: Na csaba most bebuktál!méghogy keménykedek?Eddig kesztyűs kézzel bántunk veled,de most jön az igaz... (2007.08.29. 20:47) Rajongóim
  • kistade: Mocskos média.... Gyerünk Magyar Gárda ! (2007.08.25. 18:50) Magyar Gárda, és cigányterror
  • kistade: sok paraszt zsidó köcsög aki itt Sanyit szidja ! Nem is vagytok igazi magyarok, ÉS ÉN IS SZERETNÉM... (2007.08.23. 10:18) Erdély
  • HunCsaba: Köszönöm szépen a nyelvtani tanácsokat, majd egyszer elolvasnék egy általad írott olvasmányt. Na d... (2007.08.22. 20:34) Hazaárulók
  • RoFä: Testvér (vagyis öcsi :), a magyarirtás az biza rövid i. Biztos elütés volt. (Amúgy a szebb jövőt h... (2007.08.22. 18:24) Hazaárulók
  • Utolsó 20

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

horváth ági esküvője

2007.08.31. 17:41 | HunCsaba | Szólj hozzá!

Kitartás Bajtársaim!

Majdnem elfelejtettem írni, de pont olvastam egy cikket, ami megmozgatta a fantáziámat, és hoppá, eszembe jutott, hogy van én nékem egy internetes naplóm, ahová azt írok amit akarok. Kurva jó. Na ez a hír, arról szól hogy szeretett egészségügyi miniszterasszonyunknak bekötik a fejét. Sajnos nem kötéllel az álla alatt, hanem valami idióta szerencsétlen feleségül veszi. Nyilván nem egy szélsőjobboldali érzelmű a "szerencsés". Na. Aszondja ágika, hogy legalább az esküvője napján ne bántsuk, mert az neki rossz volna, meg hogy akármikor tüntethetünk a minisztérium előtt, csak a nagy napon ne. Na ez a mondata üti sok előző mondatát, merthát igencsak nem tetszett neki soha egyik tüntetés sem. Méltányosságot kér. Mert esküdik. Figyelj te ribanc! Többmillió ember kért méltányosságot, de nem azért mert nagy lagzija lesz, hanem mert beteg, és nincs pénze az orvosi ellátásra. Adtál méltányosságot?? Nem. Hát te se kapsz. Amúgy most kezdek rájönni a vizitdíj okára. Hát ebből állják ennek a cédának menyegzőjét. Ó a kurva anyátokat. Lesz sok drága pözsgő, meg kaviár, meg minden amit mi még nem is láttunk, esetleg a tv-ben. Én ha meg befekszek a kórházba műtét előtt, kapok egy átlátszó szelet kenyeret, mellé kettő szelet baromfipárizsit, meg egy nemteaízű teát. Gondolom a nászutat is mi fizetjük neked. Kár, hogy nem én vettem meg a repülőjegyet. Szép helyekre juttattalok volna el. Nem lett volna digidugi, hacsak nem engeded meg az oroszlánoknak meg hiénáknak. Hát most jut eszembe, biztos magánrepülővel utaztok. Kóka bácsi szponzorál biztos egy luxusgépet. Addig amíg te odaleszel baszatni magad addig mi mit csinálunk? Rohadunk és fizetjük a szebbnél szebb összegekről szóló orvosi papírokat. Remélem valami aids-es barom vesz el. Úristen, mi lesz ha ennek a dögnek kölkei lesznek?? Sok kis horváthági. Gondolom amikor ellik, a kicsi ágigida vizitdíjjal a keziben bújik ki. Az biztos hogy tolatva jön ki. Vagyis remélem, oszt amikor ez a rüszmeteg vigyorog rá, beleszarik a rücskös pofájába. Na. Egy kicsit kezdek eldurvulni én is. Szegény gyerek nem tehet majd róla, hogy egy ilyen szemét hazaáruló ribancnak lesz a gyereke. De most tényleg. Vajon ki veszi el ezt a seggarcút? Gondolom nem orvos, vagy ápoló. Vagy valami gazdag jude? Inkább az utóbbi a sanszosabb. Jaj. Néztem a tv-ben a Magyar Gárda elleni fölszólalásokat. Volt egy MaSZoPos buzi. Ilyet szól: dumált egy híres, ismert újságíró haverjával. Mondta a nevét, de én életemben nem hallottam, sőt már el is felejtettem. Azt hiszem valamilyen józsi. Na szóval dumált józsival, egy zsinagógában. :) Ilyet szólt józsi: legközelebb, amit műsort fog vezetni, vagy mikor benne lesz a tv-ben, föl fogja rakni a sárga csillagot, meg a rózsaszín szalagot. mert zsidó. Oszt akkor mi van? Ez Magyar Gárda, és nem a Waffen SS. Ha meg valóban az volna, aminek ezek hiszik, akkor már rég lángokban állna az összes zsinagóga. De ez egy hagyományőrző Gárda. Hozzáteszem a magyar hagyományokat őrzi, és nem más hazátlan betelepült rasszokét. Ja igen, amit akartam ezzel kapcsolatban. Mi ez ha nem provokáció? Miért kell kirakni a csillagját, meg miért kell ezt előre bejelenteni?? Ez nem közösség elleni izgatás?? Én szerintem az. Például engem rohadtul felizgat, meg jó pár sorstársamat. Úgyhogy józsi. Ne rakjál te semmit magadra, de ha nagyon díszítgetni akarod már magadat, ajánlok egy vastag kötelet. Biztos jól állna nyakadon. Tudod mit józsi?? Menj el ágica esküvőjére és tedd meg ezt ott!! Ági! Most őszintén! Ugye tel-avivban lesz a nátút???

Szebb Jövőt Bajtársaim!                                    Csaba a Hun

A bejegyzés trackback címe:

https://huncsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr56154087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása